fridaalicejohanna.blogg.se

Mitt namn är Frida och jag är 21 år. Jag är kreativ och tycker om att skapa, och arbeta med händerna. Jag studerar till frisör, och ni kommer få följa mig främst genom min studietid.

Herrklippning

Publicerad 2015-05-12 17:31:56 i Allmänt,

Igår klippte jag en herrmodell. Jag använde mig av tekniken sax över kam. Jag har övat den tekniken mindre än vad jag borde så det tog sin tid. 
 
Men resultatet blev bra, och modellen är nöjd.
 
Här kommer bilder.
Före:
 
 
 
 
 
 
Efter:
 
 
 
Idag har jag varit på praktik vid Clip in, men det var ganska lugnt och jag har bland annat lagt fram priser vid produkter.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-13 17:28:20

Vilken bra frisörskola

Svar: Jå, tack :)
Frida Hägglund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-18 00:05:33

Jo visst😻👍👍👍👏✌️💬💬💬💬💬💭💭💭

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela